
Onze analyse resulteerde in verschillende oplossingen.
Het winkelplan werd bekeken waardoor de verschillende productgroepen een vaste plek kregen in het tuincenter. Ons advies was om per afdeling nog meer in te zetten op beleving.
TONC zette deze uitdagingen om in concrete actiepunten:
Onze analyse resulteerde in verschillende oplossingen.
Het winkelplan werd bekeken waardoor de verschillende productgroepen een vaste plek kregen in het tuincenter. Ons advies was om per afdeling nog meer in te zetten op beleving.
Vervolgens werd een huisstijlgids uitgewerkt, die moest zorgen voor structuur in hun communicatie. Zo kenden we kleuren toe aan de verschillende productafdelingen en kozen we voor een opvallende kleur om de activaties op de winkelvloer en daarbuiten beter te doen opvallen.
Dankzij het jaarplan worden samen de commerciële doelen en jaarthema’s bepaald, die vervolgens op een consistente manier worden uitgevoerd. Van radiospot over sociale media tot reclamefolder, wij weten er raad mee. Zo neemt TONC als sidekick alle (communicatie)zorgen weg bij de klant, zodat de bestuurders zich kunnen richten op hun verdere groei.