Voor wie?

De perfecte match

Je bent eigenaar, sales of marketing manager van één of meerdere showrooms, winkels of toonzalen. Je hebt niets liever dan dat klanten met een grote glimlach huiswaarts keren. Je bent gepassioneerd bezig met de zaak en gelooft in een succesvolle toekomst. Wel besef je dat de uitdaging groot is. Je gedrevenheid en goesting om vooruitgang te boeken, zijn bijzonder groot.

Klaar voor de toekomst

Veranderingen en evolutie zijn noodzakelijk om te (blijven) voldoen aan de verwachtingen van de veeleisende klant. Denk maar aan de ‘fygitale’ wereld, waarbij het fysieke winkelen wordt gecombineerd met digitale beleving.

  • Wat verwachten mijn klanten precies?
  • Wat moet ik veranderen om ook in de toekomst klanten tevreden te maken, succesvol te blijven of verder te groeien?
  • Op welke manier kan ik beleving inbouwen in mijn fysieke showroom, winkel of toonzaal?

Je snakt naar praktische antwoorden op deze en tal van andere
vragen.

Bouwen aan een rimpelloze shopervaring

Je bent al vele jaren eigenaar, staat als jongste generatie sinds kort aan het roer of bent een ervaren of startend sales/marketing manager. Ieders positie is anders, toch streef je steeds naar tevreden klanten en sta je open voor verandering.

Je weet dat de zaak een enorm potentieel heeft, maar dat nog heel wat kansen onbenut blijven. Samen met je team wil je steeds het beste voor je klanten.

Klantervaring overstijgt het product of de dienst

Jij bent expert in je specifieke producten of diensten. Wij beschikken over vele jaren ervaring in rimpelloze shopervaringen.

Klanten verwachten steeds heldere communicatie, gemak, snelheid, fygitale beleving en structuur. Onze unieke aanpak werkt voor alle soorten van showrooms, winkels en toonzalen.

‘Winkelblindheid’ vermijden

De inrichting, structuur en indeling van vele showrooms, winkels en toonzalen zijn doorheen de jaren organisch gegroeid. Daardoor is alles voor de klant niet altijd even logisch. In sommige situaties zien we architecturale pareltjes, maar zijn de commerciële structuur en indeling jammer genoeg ondermaats.

In jouw zaak wordt er bijzonder hard gewerkt, waardoor het risico op ‘blindheid’ ontstaat. Hierdoor loop je het risico op onlogische situaties en knelpunten, wat onvermijdelijk leidt tot gemiste kansen.

Samen brengen we licht in de duisternis.

Wil jij jouw situatie in kaart laten brengen?

Wat zit er in een klantbelevingsscan?

  • Analyse online en offline communicatie
  • Inrichting, indeling en structuur van je zaak
  • Eerste indrukken van je verkoopmedewerkers

Onze klanten aan het woord

“Professionele voorbereiding en aanpak. Heel uitgebreide en duidelijke adviezen. TONC is een degelijke partner die mogelijkheden biedt voor de toekomst.”

“Als we de komende jaren omzetgroei willen realiseren, dan zullen wij nog lang met TONC in business zijn.”

“We krijgen veel meer contacten binnen via de website en mensen stellen meer vragen. Door dit succesverhaal zouden we graag met TONC willen blijven samenwerken.”