Veranderingen en evolutie zijn noodzakelijk om te (blijven) voldoen aan de verwachtingen van de veeleisende klant. Denk maar aan de ‘fygitale’ wereld, waarbij het fysieke winkelen wordt gecombineerd met digitale beleving.
Wat verwachten mijn klanten precies?
Wat moet ik veranderen om ook in de toekomst klanten tevreden te maken, succesvol te blijven of verder te groeien?
Op welke manier kan ik beleving inbouwen in mijn fysieke showroom, winkel of toonzaal?
Je snakt naar praktische antwoorden op deze en tal van andere vragen.
Je bent al vele jaren eigenaar, staat als jongste generatie sinds kort aan het roer of bent een ervaren of startend sales/marketing manager.
Ieders positie is anders, toch streef je steeds naar tevreden klanten en sta je open voor verandering.
Je weet dat de zaak een enorm potentieel heeft, maar dat nog heel wat kansen onbenut blijven.
Samen met je team wil je steeds het beste voor je klanten.
Jij bent expert in je specifieke producten of diensten.
Wij beschikken over vele jaren ervaring in rimpelloze shopervaringen.
Klanten verwachten steeds heldere communicatie, gemak, snelheid, fygitale beleving en structuur.
Onze unieke aanpak werkt voor alle soorten van showrooms, winkels en toonzalen.
De inrichting, structuur en indeling van vele showrooms, winkels en toonzalen zijn doorheen de jaren organisch gegroeid.
Daardoor is alles voor de klant niet altijd even logisch.
In sommige situaties zien we architecturale pareltjes, maar zijn de commerciële structuur en indeling jammer genoeg ondermaats.
In jouw zaak wordt er bijzonder hard gewerkt, waardoor het risico op ‘blindheid’ ontstaat.
Hierdoor loop je het risico op onlogische situaties en knelpunten, wat onvermijdelijk leidt tot gemiste kansen. Met onze winkelaudit brengen we licht in de duisternis.