Blog

Kom meer te weten over online marketing. Onze specialisten delen hun tips en advies over o.a. SEO, Google Ads, Social Media, Content Marketing.

Visual Merchandising: de onderschatte factor die je omzet kan verhogen – interview met Michèle Van Wambeke
Door Charlotte In MarkeTONC Academy

Visual Merchandising: de onderschatte factor die je omzet kan verhogen – interview met Michèle Van Wambeke

Hoe is het gesteld met de customer experience in Vlaanderen? Met deze vraag in het achterhoofd gingen we mysteryshoppen in tal van winkels en sectoren. Charlotte, oprichtster en sales manager van The Online Nut Company, sprak over onze belangrijkste bevindingen met Luc Ardies, directeur van UNIZO Winkelraad en voorzitter van PMO Personeels- en Management opleidingen.

De ultieme strategie rond winkellocatie? Hij bestaat! – Interview met Pieter-Jan De Smet
Door Charlotte In MarkeTONC Academy, Shopper Marketing, Strategie

De ultieme strategie rond winkellocatie? Hij bestaat! – Interview met Pieter-Jan De Smet

Hoe kies jij de juiste locatie voor je winkel, netwerk, toonzaal of showroom? Bestaat er zoiets als future proof locaties? En willen klanten vooral efficiënt shoppen of liever een unieke instore beleving? Charlotte, sales manager en oprichter van The Online Nut Company, sprak erover met Piet-Jan De Smet, marketing manager bij RetailSonar. Pieter-Jan ademt locatie, locatie en – hoe kan het ook anders – locatie. In het interview hieronder gaat hij uitgebreid in op het belang van een doordachte locatiestrategie.

De impact van winkelmedewerkers op de customer experience – interview met Luc Ardies
Door Charlotte In MarkeTONC Academy

De impact van winkelmedewerkers op de customer experience – interview met Luc Ardies

Hoe is het gesteld met de customer experience in Vlaanderen? Met deze vraag in het achterhoofd gingen we mysteryshoppen in tal van winkels en sectoren. Charlotte, oprichtster en sales manager van The Online Nut Company, sprak over onze belangrijkste bevindingen met Luc Ardies, directeur van UNIZO Winkelraad en voorzitter van PMO Personeels- en Management opleidingen.

Hoe straffe winkelconcepten voor straffe resultaten zorgen – interview met Luc Campo
Door Charlotte In MarkeTONC Academy

Hoe straffe winkelconcepten voor straffe resultaten zorgen – interview met Luc Campo

Hoe kom je tot winkelconcepten die ervoor zorgen dat jouw fysieke bezoekers worden omgetoverd tot betalende klanten? Een intrigerende vraag die Charlotte, oprichtster en sales manager van The Online Nut Company, voorlegde aan Luc Campo van Retail & Offices uit Hove.

Luc heeft meer dan 30 jaar ervaring in het uitbouwen van sterke winkelconcepten en wordt gedreven door pure passie voor zijn vak. Ontdek zijn inzichten in het diepte-interview hieronder.

Hoe je e-book marketing maximaal omzetten in klanten?
Door Jana In Content Marketing

Hoe je e-book marketing maximaal omzetten in klanten?

Het publiceren van een e-book is een gekende en populaire tactiek in content marketing om mensen in contact te brengen met jouw merk. Door het aanbieden van een gratis e-book verzamel je waardevolle contacten, leads die je vervolgens kan omzetten in klanten. Want tonnen e-book download conversies behalen is leuk maar e-mailadressen verzamelen alleen brengt niets op. We geven tal van tips om het maximale uit jouw e-book te halen.

De 5 vereisten voor een succesvol logo
Door An In Branding

De 5 vereisten voor een succesvol logo

Uit ervaring weet ik dat (helaas) niet elke ondernemer een logo belangrijk vindt. Het argument van de ‘non-believer’ is simpel en vaak hetzelfde: Zolang ik goede producten of diensten oplever, zal ik business blijven hebben. En hoewel ik voor hen hoop dat ze gelijk hebben, vrees ik toch dat het vandaag niet voldoende is om ‘gewoon je job te doen’ en op die manier genoeg nieuwe klanten aan te trekken. Een logo heeft wel degelijk een functie in jouw (merk)verhaal. Deze functie en de 5 kenmerken van een sterk logo geef ik graag met je mee in dit artikel.

1 2 3 4 5 6 7 8