![bob](https://www.tonc.be/wp-content/uploads/2024/09/bob2x-286x300.png)
Het concept van de unieke smoel is door TONC ontwikkeld op maat van retailers zoals jij.
Via een uitgekiend stappenplan gaan we op zoek naar wat jouw winkel of showroom uniek maakt.
Samen met jou en je medewerkers beantwoorden we cruciale vragen zoals:
Waarom doe jij wat je doet? Waarvoor kom jij ’s morgens uit je bed?
Wat doe je precies anders dan je concullega’s? Hoe doe je dat?
Wat zijn je sterktes? Wat zijn je zwaktes?
Waar liggen jouw kansen? Waar schuilen de valkuilen?
Anders gezegd:
we ontdekken wat jouw winkel of showroom waardevol, uniek en onvervangbaar maakt. Dat is de inspiratiebron voor een inspirerend en onderscheidend verhaal, het fundament voor ambitieuze doelen vandaag en in de toekomst.
Je unieke smoel vinden is een cruciale stap naar het toekomstbestendig maken van je zaak. Dat laatste is precies de missie van TONC: ervoor zorgen dat jouw winkel of showroom floreert, ook als de economie door woelig water gaat.
Over dat laatste gesproken: onze experts stonden decennialang in jouw schoenen. Zij maakten als retailer de internetbubbel, de aanslagen van 11 september en de bankencrisis mee. En onze digital natives spartelden ook de coronacrisis door.
Met andere woorden: met TONC kan je naar de oorlog. Wij begrijpen de typische dynamiek van retail, en weten met welke uitdagingen jij als zaakvoerder te kampen krijgt. En vooral: hoe jij je daartegen kan wapenen. Geloof ons: er bestaat geen sterker recept voor succes dan je unieke smoel.