Mensen zijn groepswezens.
Ook al kunnen we elkaar op eindeloos veel manieren digitaal ontmoeten, toch snakken we naar contact in levenden lijve.
Winkelen is een van de meest populaire manieren om samen te komen met soortgenoten.
Is jouw winkel of showroom daarvoor een geschikte plek?
Of laat ons de vraag anders formuleren:
hoe gastvrij ontvang jij je klanten?
TONC organiseert performante workshops voor elk van deze drie types gastvrijheid.
Elke sessie beoogt een gemeenschappelijk doel: ervoor zorgen dat klanten graag bij jou over de vloer komen.
Zij voelen zich welkom omdat zij geholpen worden door een betrokken medewerker.
Deze medewerker voelt zich op zijn beurt ondersteund door de collega’s en door jou, de zaakvoerder.
Omdat ook jij je goed voelt in je vel, creëer je in je hele ecosysteem een positieve vibe.
Als gastvrijheid een virus was, dan zijn de experts van TONC superverspreiders.
Wij zijn er rotsvast van overtuigd dat jouw mensen het verschil maken.
Daarom ondersteunen wij hen om het beste uit zichzelf te halen en zo de wereld een tikkeltje mooier te maken.
In onze workshops leren je medewerkers om persoonlijke aandacht te schenken aan klanten. Zij geven je klanten het oprechte gevoel dat zij belangrijk zijn.
Het resultaat? Je bezoekers komen graag langs, komen vaker terug en kopen meer.
Met als kers op de taart: ze bevelen je zaak aan bij hun familie, vrienden, kennissen en collega’s.