Gastvrijheid

Mensen zijn groepswezens.
Ook al kunnen we elkaar op eindeloos veel manieren digitaal ontmoeten, toch snakken we naar contact in levenden lijve.

Winkelen is een van de meest populaire manieren om samen te komen met soortgenoten.

Is jouw winkel of showroom daarvoor een geschikte plek?
Of laat ons de vraag anders formuleren:
hoe gastvrij ontvang jij je klanten?

Gastvrijheid is een kunst

Gastvrijheid is - om er een officiële definitie op te kleven - de kunst om oprecht persoonlijke aandacht te schenken aan een ander, deze persoon als gast te verwelkomen en hem het gevoel te geven welkom, gezien en gehoord te zijn.

Je ziet, dat is heel wat.
Het komt er bij gastvrijheid op aan om iemands verwachtingen te overtreffen, waardoor jij en je winkelmedewerkers gewone momenten veranderen in memorabele momenten.
Externe gastvrijheid wil zeggen: zorgen voor je klanten.

externe gastvrijheid

de relatie met de klant
Interne gastvrijheid betekent zorgen voor collega's.

interne gastvrijheid

hoe zorgen je teamleden voor elkaar?
Innerlijke gastvrijheid is zorgen voor jezelf zodat je ook goed voor anderen kan zorgen.

innerlijke gastvrijheid

hoe zorg jij voor jezelf?

Wat mag je verwachten?

TONC organiseert performante workshops voor elk van deze drie types gastvrijheid.
Elke sessie beoogt een gemeenschappelijk doel: ervoor zorgen dat klanten graag bij jou over de vloer komen.
Zij voelen zich welkom omdat zij geholpen worden door een betrokken medewerker.
Deze medewerker voelt zich op zijn beurt ondersteund door de collega’s en door jou, de zaakvoerder.

Omdat ook jij je goed voelt in je vel, creëer je in je hele ecosysteem een positieve vibe.

Voor een vrijblijvend gesprek over je gastvrijheid.
Kopje koffie inbegrepen.

Waarom het team van TONC?

Als gastvrijheid een virus was, dan zijn de experts van TONC superverspreiders.
Wij zijn er rotsvast van overtuigd dat jouw mensen het verschil maken.
Daarom ondersteunen wij hen om het beste uit zichzelf te halen en zo de wereld een tikkeltje mooier te maken.

In onze workshops leren je medewerkers om persoonlijke aandacht te schenken aan klanten. Zij geven je klanten het oprechte gevoel dat zij belangrijk zijn.

Het resultaat? Je bezoekers komen graag langs, komen vaker terug en kopen meer.
Met als kers op de taart: ze bevelen je zaak aan bij hun familie, vrienden, kennissen en collega’s.

Onze experts voor deze service zijn:

charlotte
Charlotte Cools

Andere services van TONC die hierbij aansluiten:

Hoe groei jij als zaakvoerder en betrek je je personeel bij je zaak?
Over het belang van leiderschapstraining en coaching

Aangenaam, wij zijn TONC

Geïnteresseerd in meer klanten in je zaak?
Een hogere omzet draaien?
De juiste medewerkers aantrekken?
Je winkel 'futureproof' maken?
Een andere uitdaging waarvan je wakker ligt?
Contacteer ons voor een afspraak wanneer het jou past, op de plek van je voorkeur:
in jouw zaak of bij ons in Herentals.
Dan wisselen we eens vrijblijvend van gedachten, en luisteren we naar jouw verhaal.