De lente is begonnen. Zorg voor succes met je winkel!

De lente brengt nieuwe energie – ook bij je klanten. Ze zijn actiever, staan open voor inspiratie en zijn klaar om te investeren. Het ideale moment om daarop in te spelen en van dit jaar een succes te maken.
Een winkeleigenaar met een beker in zijn hand om aan te tonen dat hij succesvol is.

Hoe zorg je voor succes?

Meer klanten aantrekken doe je:
• Door je boodschap consistent en efficiënt te communiceren via de juiste online en offline kanalen.
• Door de juiste mix te gebruiken van argumenten en emoties, zodat jouw zaak ‘top-of-mind’ wordt in het hoofd van je klant.
• Jouw naamsbekendheid groeit én klanten kiezen bewust voor jouw zaak.
Klanten meer doen kopen doe je:
• Door van je winkel je beste verkoper te maken: zorg voor een duidelijke structuur en signalisatie in je winkel.
• Maak dat zowel je standaardaanbod als je promoties makkelijk vindbaar zijn.
• Help je klanten om de juiste keuzes te maken dankzij de juiste productinfo of het advies van je medewerkers.
Trainingguide
Klanten vaker doen terugkeren doe je:
• Door te werken aan een optimale winkelbeleving.
• Door je klanten een gastvrij onthaal te bieden.
• Organiseer workshops en acties die het productniveau overstijgen.
• Zorg regelmatig voor verrassende nieuwigheden en bedenk (spaar)acties waarvoor je klanten terug willen komen.

Doe beroep op onze flying marketeer

Geen idee waar te beginnen? Hoe pak je al deze taken aan, zonder dat het je te veel tijd kost? En leidt je aanpak tot het juiste resultaat?

Maak kennis met de flying marketeer van TONC!

  • Onze flying marketeer komt bij jou langs en helpt je bij de planning en uitvoering van het communicatieplan.
  • Door dicht bij de klant te staan ontdekken we snel hoe jouw zaak draait.
  • Deze kennis gebruiken we om de 3 stappen naar jouw succes effectief te realiseren.
We hebben voor TONC gekozen vanwege hun unieke benadering voor retailers. Het zijn stuk voor stuk mensen die jaren ervaring hebben en dus spreken met kennis van zaken. In de samenwerking voel je continu een gerichtheid op het realiseren van doelen. We zijn ambitieus en met TONC kunnen we die ambities waarmaken.
— Audrey Goeman, Bestuurder Zowizoo

Waarom Tuincenter Claes met TONC in zee ging?

Als sidekick ondersteunen we Tuincenter Claes bij het bepalen van hun retailstrategie. Onze flying marketeer gaat 1 dag per week ter plaatse om te werken aan de naamsbekendheid, aan consistente winkelcommunicatie en aan de winkelbeleving.

“Als de flying marketeer van TONC bij ons langskomt, is dat om ons bedrijf te voelen en om te zien waar we mee bezig zijn. Zo wordt TONC het verlengde van mijn eigen bedrijf.”
— Thomas, medebestuurder Tuincenter Claes

Maak een afspraak

Van je zaak een succes maken, hoef je niet alleen te doen. Maak kennis met de retailexperts van TONC en ontdek wat de flying marketeer voor jouw winkel of showroom kan betekenen.

Maak vandaag nog een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek en vertel ons waarmee we je kunnen helpen.

Waarom een gesprek met Charlotte Cools?

Charlotte is een ervaren retailexpert die jouw winkel of showroom met frisse ogen én een groot inlevingsvermogen bekijkt.

> Ontvang direct toepasbare adviezen op basis van jouw situatie.

> Bespreek je uitdagingen en krijg snel inzicht in wat werkt en wat beter kan.

> Zal je zien waar de grootste kansen liggen en hoe je met haalbare stappen écht verschil maakt.

Maak een afspraak

Waarom een gesprek met Charlotte Cools?

Charlotte is een ervaren retailexpert die jouw winkel of showroom met frisse ogen én een groot inlevingsvermogen bekijkt.

> Ontvang direct toepasbare adviezen op basis van jouw situatie.

> Bespreek je uitdagingen en krijg snel inzicht in wat werkt en wat beter kan.

> Zal je zien waar de grootste kansen liggen en hoe je met haalbare stappen écht verschil maakt.

Charlotte
Over Tonc 1

Over TONC

TONC helpt retailers en showroomeigenaren om hun klantbeleving te transformeren door middel van gastvrijheid, consistente communicatie en een unieke winkelomgeving. Wij geloven dat een toekomstbestendige winkel draait om méér dan producten – het gaat om hoe je klanten zich voelen en hoe ze worden behandeld.

Over Charlotte

Charlotte Cools, oprichter van TONC en auteur van Uitblinken met je winkel of showroom, is expert in retailgastvrijheid. Met jarenlange ervaring in de sector helpt ze bedrijven om een klantgerichte mindset te ontwikkelen en gastvrijheid in te zetten als concurrentievoordeel.

Over Tonc 3

Hoe wij helpen

  • Trainingen en workshops voor winkelteams over gastvrijheid.
  • Advies over winkelinrichting en klantbeleving.
  • Strategische begeleiding op maat.
  • Krachtige communicatie.