Copywriting

Jouw website verdient krachtige, overtuigende teksten die jouw bezoekers én Google behagen. Contacteer ons voor het schrijven van copy die zegt wat jij bedoelt. 

Meer info

Hoe wij kunnen helpen

Je gebruikers raken met de juiste content

Onze copywriter schrijft of herschrijft alle teksten van jouw website. Hiervoor organiseren we een persoonlijk interview en maken we ons volledig thuis in jouw vakgebied. Resultaat zijn attractieve teksten voor jouw (potentiële) klanten. We hanteren taalgebruik van de gebruiker, hetgeen noodzakelijk is om je tekst ook te sterken voor de zoekmachines.

Het schrijven van de webteksten en de inhoudelijke opbouw van de homepagina behoren binnen onze aanpak tot de eerste stappen voor het maken van een nieuwe website. Zo garanderen we dat het design de inhoudelijke boodschappen versterkt.

Niet alleen voor scherpe webteksten kan je bij ons terecht, ook voor onder meer copy van blogberichten, persartikels, e-books, mailteksten, advertentieteksten en UX-copy helpen we je graag verder. 

Copywriting bij The Online Nut Company is copy die…

… past bij je bedrijf

… je gebruiker raakt

… zoekmachinevriendelijk is

… logisch gestructureerd is

… vlot leest

“Copy is a direct conversation with the consumer.”

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Laat ons eens afspreken. Samen komen we er vast uit.

Nee, wij bijten niet. Enkel in onze projecten 😉

Copy die mensen raakt

Teksten die bezoekers
bewegen, raken, ontroeren,
wegwijs maken,…
= Copy die er Tonc op is!

Iedereen kan een tekst schrijven, maar schrijven voor het web is een vak apart. Het belang van gebruiksvriendelijke informatiearchitectuur en bijhorende webteksten valt moeilijk te overschatten. Focus steeds op de meerwaarde voor de gebruiker, kom zo snel mogelijk to-the-point en blijf in lijn met de identiteit van je onderneming.

The Online Nut Company pent teksten neer die je bezoekers bewegen, raken, ontroeren, wegwijs maken,… Wat je doel ook is, wij schrijven copy die er Tonc op is!

Lijst opsomming

Elementen van een sterke webtekst

Structuur

Webteksten hebben nood aan structuur. Jouw bezoekers lezen tekst niet, ze scannen. Maak je tekst daarom behapbaar. Voorzie een overzichtelijke
lay-out en gebruik opsommingstekens, korte alinea’s, tussentitels,…

To-the-point

Je bezoekers popelen van ongeduld om een andere pagina te bezoeken. Een webpagina krijgt slechts 2 à 3 seconden om een bezoeker te overtuigen om verder te lezen. Kom zo snel mogelijk tot de kern van de zaak.

Doelgericht

Wat moet een bezoeker doen na het lezen van een tekst?
Webteksten moeten een helder en duidelijk doel hebben. Maak de gebruiker duidelijk wat je van hem/haar verwacht. Wat is het ultieme doel? Maak dat helder via opvallende call-to-actions.

Taal van je gebruiker

Vermijd jargon, gebruik woorden die de doorsnee gebruiker hanteert.
Het is op die woorden dat mensen in Google zoeken. Spreek de taal van je gebruiker en je wordt gevonden.

SEO-technisch

Zonder hierin te overtuigen verwerken we de belangrijkste zoekwoorden regelmatig doorheen de teksten. In hoofddingen, body tekst, subtitels en metadata. Onze copy voldoet aan de basis SEO-richtlijnen.

Andere copybehoeften?

In onze copywriting bestaat het grootste deel uit het (her)schrijven van teksten voor websites. Nu, copy vind je overal. Raadpleeg Tonc voor copywriting van:

  • Blogartikelen
  • Mailings
  • Advertenties
  • E-books
  • Persartikelen
Look here

Meer slagkracht met een geïntegreerde strategie

DATAGEDREVEN GROEIPLAN

Het geheel is groter dan de som van de delen. Ook bij marketing.
Alle kanalen op een juiste manier inzetten in een samenhangende strategie, zo behaal je resultaten.

RAPPORT

Hoe is het gesteld met de Customer Experience in Vlaanderen

Elke ondernemer claimt het: ‘klantvriendelijkheid is ongelooflijk belangrijk in onze onderneming’. Maar is dat wel zo? Een week lang bezocht An – de TONC merkstrateeg- winkels en showrooms om te kijken hoe het nu écht gesteld is met de customer experience in Vlaanderen.

RAPPORT Hoe is het gesteld met de Customer Experience in Vlaanderen