Blog

Kom meer te weten over online marketing. Onze specialisten delen hun tips en advies over o.a. SEO, Google Ads, Social Media, Content Marketing.

Hoe je e-book marketing maximaal omzetten in klanten?
Door Jef In Content Marketing

Hoe je e-book marketing maximaal omzetten in klanten?

Het publiceren van een e-book is een gekende en populaire tactiek in content marketing om mensen in contact te brengen met jouw merk. Door het aanbieden van een gratis e-book verzamel je waardevolle contacten, leads die je vervolgens kan omzetten in klanten. Want tonnen e-book download conversies behalen is leuk maar e-mailadressen verzamelen alleen brengt niets op. We geven tal van tips om het maximale uit jouw e-book te halen.

De 5 vereisten voor een succesvol logo
Door An In Branding

De 5 vereisten voor een succesvol logo

Uit ervaring weet ik dat (helaas) niet elke ondernemer een logo belangrijk vindt. Het argument van de ‘non-believer’ is simpel en vaak hetzelfde: Zolang ik goede producten of diensten oplever, zal ik business blijven hebben. En hoewel ik voor hen hoop dat ze gelijk hebben, vrees ik toch dat het vandaag niet voldoende is om ‘gewoon je job te doen’ en op die manier genoeg nieuwe klanten aan te trekken. Een logo heeft wel degelijk een functie in jouw (merk)verhaal. Deze functie en de 5 kenmerken van een sterk logo geef ik graag met je mee in dit artikel.

Vijf veelgemaakte Instagramfouten die je als bedrijfspagina maar beter vermijdt
Door Melissa In Social Media

Vijf veelgemaakte Instagramfouten die je als bedrijfspagina maar beter vermijdt

Instagram is dé place to be om als winkel of showroom je producten of diensten in de (letterlijke) picture te zetten en zowel bestaande als nieuwe klanten te bereiken. Trap echter niet in dezelfde valkuilen als veel van je concullega’s en hou je digitale doppen open voor deze vijf veelgemaakte Instagramfouten die de impact van je social media inspanningen kunnen schaden.

3 Google Ads campagnetypes voor meer volk in jouw fysieke winkel of showroom
Door Jef In Advertising

3 Google Ads campagnetypes voor meer volk in jouw fysieke winkel of showroom

Een snelle en vaak ook rendabele manier om mensen naar je winkel of toonzaal te krijgen is Google Search Ads (het vroegere Adwords). De klassieke Google advertenties die getoond worden in de zoekresultaten zijn een kostenefficiënt kanaal op voorwaarde dat het juist wordt aangepakt. Bij een slechte setup draai je makkelijk zuurverdiende centen erdoor en dat zonder opbrengst.

1 2 3 4 5 6 7 8