Samen aan de slag

Samen, gefaseerd én planmatig

Planmatig werken we nauw samen aan een rimpelloze shopervaring. Dit leidt stap voor stap tot meer én tevreden klanten. Je krijgt maatwerk, altijd gebaseerd op een heldere visie én ondersteund door onderzoeken, analyses en feiten. Wij geloven sterk in een fygitale toekomst.

Gebaseerd op onderzoek, analyse én feiten

Kennis’ vormt altijd het onderliggende fundament om succesvol te werken aan een rimpelloze shopervaring.
Daarom analyseren we kritisch de bestaande situatie van jouw zaak. Op basis daarvan stippelen we samen een helder traject uit.
Alle vergaarde kennis gebruiken we in het voordeel van jou en je team. We willen je teamleden maximaal helpen in de interactie en transactieprocessen met potentiële klanten.

Maatwerk voor elk verhaal

Ook je showroom, winkel of toonzaal heeft een uniek verhaal, met eigen troeven en groeipunten. Daarom mag je altijd rekenen op maatwerk.

Dankzij het voorbereidende onderzoek reiken we maatoplossingen en doelgerichte acties aan die maximaal voordeel opleveren voor je situatie.

Gefaseerd én planmatig

We werken stap voor stap, zodat ook jij en je team alle kansen krijgen om te groeien in het verhaal. Beschouw ons als je vaste sidekick die je op elk moment ondersteunt zodat jij en je teamleden kunnen scoren.

We starten met het realiseren van de meest interessante opportuniteiten en het wegwerken van de grootste tekortkomingen (quick wins). Daarbij behouden we steeds zicht op het overkoepelende verhaal.

Hierdoor boeken we al op korte termijn aanzienlijke verkoopgroei en garanderen we een maximale return on investment. Op basis van deze eerste successen bouwen we samen verder aan een rimpelloze shopervaring.

De combinatie van fysiek en digitaal

Een ijzersterke combinatie van fysiek en digitaal zit in onze volledige aanpak vervat. Fygitaal is het sleutelwoord.

Klanten winkelen vandaag waar, wanneer en hoe ze willen. Ze verwachten overal eenzelfde totaalbeleving. Onze aanpak zorgt voor consistentie in al je communicatie-uitingen en dit over alle kanalen heen.

Wil jij jouw situatie in kaart laten brengen?

Wat zit er in een klantbelevingsscan?

  • Analyse online en offline communicatie
  • Inrichting, indeling en structuur van je zaak
  • Eerste indrukken van je verkoopmedewerkers

Onze klanten aan het woord

“Professionele voorbereiding en aanpak. Heel uitgebreide en duidelijke adviezen. TONC is een degelijke partner die mogelijkheden biedt voor de toekomst.”

“Als we de komende jaren omzetgroei willen realiseren, dan zullen wij nog lang met TONC in business zijn.”

“We krijgen veel meer contacten binnen via de website en mensen stellen meer vragen. Door dit succesverhaal zouden we graag met TONC willen blijven samenwerken.”