Komen

Van ‘kennen’ naar ‘komen’ dankzij de perfecte communicatiemix

De stap van ‘kennen’ naar ‘komen’ is bijzonder groot. Vooraleer je klanten tijd investeren om jouw zaak binnen te stappen, moeten ze al overtuigd zijn dat het de moeite waard is om langs te komen. Hiervoor werken we samen aan de perfecte online en offline communicatiemix.

Met de juiste online en offline communicatiemix trekken we potentiële klanten naar jouw showroom, winkel of toonzaal.

We verbeteren en optimaliseren je website, werken advertentiecampagnes uit op zoekmachines en sociale media, realiseren brochures, inspireren je voor billboards, radio en televisie,… We herhalen alle triggers en kernboodschappen in en rond je verkooppunt. We zorgen ervoor dat bezoekers snel het aanbod in je showroom, toonzaal of winkel terugvinden.

Wil jij jouw situatie in kaart laten brengen?

Wat zit er in een klantbelevingsscan?

  • Analyse online en offline communicatie
  • Inrichting, indeling en structuur van je zaak
  • Eerste indrukken van je verkoopmedewerkers

Onze klanten aan het woord

“Professionele voorbereiding en aanpak. Heel uitgebreide en duidelijke adviezen. TONC is een degelijke partner die mogelijkheden biedt voor de toekomst.”

“Als we de komende jaren omzetgroei willen realiseren, dan zullen wij nog lang met TONC in business zijn.”

“We krijgen veel meer contacten binnen via de website en mensen stellen meer vragen. Door dit succesverhaal zouden we graag met TONC willen blijven samenwerken.”