Wie je zaak niet kent, zal nooit een klant worden. ‘Kennen’ vormt dan ook jouw eerste uitdaging. Klantbeleving start niet op de drempel van je zaak, maar begint in het hoofd van de consument.
Dit kan zowel gaan om een gevestigde waarde die al tientallen jaren actief is als om een nieuwkomer die op korte tijd naam en faam vergaarde.
De naam van deze succeszaken schiet meteen en spontaan te binnen wanneer er sprake is van een bepaalde dienst of product. Deze zaken zijn ‘top of mind’.
Wij zijn jouw vaste partner voor de volledige online en offline communicatie. Potentiële klanten leren je zaak kennen dankzij doeltreffende marketing.
In nauwe samenwerking nemen we alle communicatielagen en -vormen mee voor het verhogen van je naamsbekendheid: logo, branding, product- en dienstinformatie,…
Wat zit er in een klantbelevingsscan?
“Professionele voorbereiding en aanpak. Heel uitgebreide en duidelijke adviezen. TONC is een degelijke partner die mogelijkheden biedt voor de toekomst.”
“Als we de komende jaren omzetgroei willen realiseren, dan zullen wij nog lang met TONC in business zijn.”
“We krijgen veel meer contacten binnen via de website en mensen stellen meer vragen. Door dit succesverhaal zouden we graag met TONC willen blijven samenwerken.”