Kom meer te weten over rimpelloze shopervaringen. Wil je weten hoe je consumenten hooked maakt aan je merk dan is dit the place to be!
Kathleen Cools, auteur van ‘De black box van de topverkoper’, is een ware sales professional. Zij eet, ademt en slaapt sales en leert verkopers hoe ze beter kunnen worden via haar eigen coachingbedrijf, ‘Attitudo’. Charlotte, oprichter en Sales Manager van The Online Nut Company, maakte uitgebreid kennis met deze kranige sales coach in een diepte-interview.
E-mailmarketing wint de laatste jaren enorm aan impact. Tegenwoordig zetten veel bedrijven e-mailmarketing in om hun klanten op de hoogte te houden van hun activiteiten. Maar de meerderheid van die bedrijven doet dat op een ondoordachte en ineffectieve manier. Zo gebruikt bijvoorbeeld 70 procent van alle merken GEEN personalisatie in hun e-mailmarketing strategies – terwijl resultaten het tegendeel bewijzen.
Tenzij je Zalando of Bol heet, heeft jouw bedrijf wellicht geen onuitputtelijk budget. Helaas zijn er limieten. Gelukkig hoeft dat niet te betekenen dat je helemaal niets uit Google Search Ads kan halen. Wel moet je met een beperkt budget doordacht aan de slag. Wij geven enkele tips om je mediabudget in te zetten aan […]
Wat doet inbound marketing precies? Inbound marketing maakt van vreemden vrienden. Die vrienden worden klanten en uiteindelijk ambassadeurs en evangelisten. Zo eenvoudig is het. Het enige wat je hoeft te doen is het vertrouwen van die vreemden te winnen. Dat doe je gemakkelijk via inbound marketing. Je kan hen bijvoorbeeld waardevolle zaken aanbieden die ze gratis […]
Daarnaast krijgen je boodschappen een hogere kwaliteit en betere resultaten. Want je denkt beter na over je berichten en wordt kritischer. Zo haal je dus niet alleen de druk eraf, maar je verbetert ook de kwaliteit van je marketingstrategie. Doelgericht blijven communiceren De rode draad in het opstellen van je communicatieplan? Hou altijd je doel voor […]
Online marketing is niet meer weg te denken uit de wereld van vandaag. Dat is voor een groot deel terecht, maar er schuilt ook gevaar in. Want steeds meer bedrijven verliezen offline marketing uit het oog. En dat is jammer, want door on- en offline marketing slim te combineren, krijg je het hoogste rendement. De voordelen van […]