Online advertising

Snel meer bezoekers naar je website?
Al gedacht aan online adverteren? Breng op een kostenefficiënte manier de juiste mensen in aanraking met jouw merk.

Meer info

Wat is online adverteren?

Het promoten van
producten of diensten
op het internet

Om de juiste mensen bekend te maken met jouw product of dienst, bestaan er diverse kanalen om op te adverteren. Wij zijn gespecialiseerd in het adverteren via o.a. Google Ads (SEA en Display) en Social Media (Facebook, Instagram en LinkedIn). Je kan bij advertising werken op zichtbaarheid voor top-of-mind awareness of volledig sturen op conversies, directe return. 

Na het schetsen van je ideale doelgroepen gaan we na hoe we deze via de verschillende advertentieplatformen het best kunnen bereiken. Elk platform heeft zijn eigen unieke toeters en bellen en vraagt daardoor telkens om een aangepaste aanpak. Onze experts zorgen ervoor dat jouw strategie naadloos wordt vertaald naar de juiste campagnes. 

Gespecialiseerd in Google en Facebook Ads

Twee giganten in het online medialandschap

Google Ads

Het volume zoekopdrachten in Google groeit nog elk jaar met ongeveer 10%. Spreekt voor zich dat je via Google dus een enorme massa mensen kan bereiken. Adverteren via Google Search Ads is daarom vaak een nobrainer. Je kiest zelf waar en wanneer je voor welke zoektermen wil verschijnen. Dat maakt van Google Search Ads een advertentiekanaal met haast elke keer een hoog rendementMensen klikken immers pas op een advertentie als deze voor hen relevant is. Relevantie, daar draait alles om in Google Search. 

Wil je jouw merk meer in beeld brengen? Dan is er het gigantische Google Display Netwerk waarmee we jouw boodschap kunnen verkondigen op talloze plaatsen van het web. We kunnen ervoor kiezen om enkel te verschijnen op een bepaald type websites of ons te richten op een specifieke doelgroep. Bijvoorbeeld mensen die een bepaalde interesse of gedrag vertonen.  

Meer over Google Ads

Social Media

Op de vraag of jouw doelgroep aanwezig is op social media, is het antwoord volmondig ja. 2 miljard mensen maken maandelijks gebruik van Facebook. Door te adverteren op onder andere Facebook, Instagram en LinkedIn heb je toegang tot een enorm bereik. 

Het grote voordeel is dat je binnen die massa mensen specifiek kan aanduiden wie jouw boodschap waar mag zien. Filteren kan op o.a. interesse, leeftijd, gedrag en locatie om zo je ideale doelgroep te vormen. Wij bepalen het ideale budget en maken werk van content die jouw doelgroep engageert.  

Meer over Social Media

social media

Hoe wij kunnen helpen

Van doelstelling naar campagne

Op basis van jouw doelstellingen gaan we op zoek naar de beste advertentiemix. We stellen een advertentiebudget voor waarbinnen we jouw doelen gaan najagen. 

Na een grondige intake duiken onze specialisten de think tank in (zijnde Google Ads en Facebook, Instagram en LinkedIn). We zetten jouw strategie om in campagnes die we continu volgen en waar nodig bijsturen. 

Op vaste tijdstippen rapporteren we de behaalde cijfers en bespreken we met jou hoe we nog meer uit de campagnes kunnen halen. 

Look here

Meer slagkracht met een geïntegreerde strategie

DATAGEDREVEN GROEIPLAN

Het geheel is groter dan de som van de delen. Ook bij marketing.
Alle kanalen op een juiste manier inzetten in een samenhangende strategie, zo behaal je resultaten.

Waarom online adverteren?

Meetbare resultaten

Ultra-specifieke doelgroepbepaling

Snel meer bezoekers en leads

Kostenefficiënt

Versterkt je hele marketingtrein

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Laat ons eens afspreken. Samen komen we er vast uit.

Nee, wij bijten niet. Enkel in onze projecten 😉

icon Psst, wij geven ook opleidingen. Zelf meer leren over Online Advertenties? Vraag naar onze opleidingen

GRATIS EVENT

Birte doet een boekje open over Visual Facilitation: ‘De impact van beelden’

Donderdag 26 september 19u

Ontdek hoe beelden je verkoopsverhaal, bedrijfsgeschiedenis, missie/visie/waarden, meetings, opleidingen, … beklijvend, memorabel en interactief maken.