Content creëren die jouw doelgroep raakt/beweegt is nog steeds de basis van elke marketingcampagne. Wij helpen je met de juiste content in de juiste vorm.
Om content marketing op volle toeren te krijgen, zoeken wij naar de raakvlakken tussen je bedrijfsactiviteiten én datgene wat je (potentiële) klanten interesseert.
Deze inhoud overstijgt je commerciële verhaal. Toegevoegde waarde bieden door je kennis en vakmanschap te delen, daar draait het om.
Wij brengen de juiste inhoud aan de oppervlakte én verspreiden deze op het juiste moment aan de juiste doelgroep. Daarbij bekijken we welke kanaal het meest aangewezen is. Zo bouwen we een stevige relatie op tussen jouw bedrijf en je doelgroep.
Nee, wij bijten niet. Enkel in onze projecten 😉
Psst, wij geven ook opleidingen. Zelf meer leren over Content Marketing? Vraag naar onze opleidingen
In content marketing ga je op zoek naar waar jouw doelgroep interesse in heeft. Wat zijn veel voorkomende vragen voor en na de aanschaf van jouw product of dienst? Hoe zetten we de gevoelens van onze doelgroep in beweging?
Die content kan in tal van vormen ingezet worden: video, blog, social media posts, podcasts, e-books,… Met goede content geraak je zonder problemen binnen in de hoofden en harten van je klanten.
Je expertise demonstreren aan je huidige en potentiële klanten om zo hun vertrouwen te winnen. Dit vormt het centrale uitgangspunt van content marketing.
Het tonen van je expertise aan de hand van relevante en nuttige info kan op talrijke manieren. Voor een optimaal rendement van je inspanningen, vertrekken we vanuit een content marketing plan.
Ga slim aan de slag met content marketing. Stel een kalender op waarin je vastlegt wanneer je rond bepaalde thema’s wil communiceren. Vermijd halsoverkop werk dat gedoemd is om op termijn stil te vallen. Stel realistische doelen en structureer je aanpak.
The Online Nut Company helpt je graag een handje, zowel voor de planning als de creatie. Je contentkalender bevat concrete onderwerpen en thema’s om over te bloggen, video’s op te nemen, e-books uit te werken, infographics te ontwikkelen,… Uiteraard integreren we ook offline communicatie om het geheel een stevige boost te geven.
DATAGEDREVEN GROEIPLAN
Het geheel is groter dan de som van de delen. Ook bij marketing.
Alle kanalen op een juiste manier inzetten in een samenhangende strategie, zo behaal je resultaten.
Elke ondernemer claimt het: ‘klantvriendelijkheid is ongelooflijk belangrijk in onze onderneming’. Maar is dat wel zo? Een week lang bezocht An – de TONC merkstrateeg- winkels en showrooms om te kijken hoe het nu écht gesteld is met de customer experience in Vlaanderen.