Hoger scoren in Google (SEO)

Waar zitten de knelpunten in je huidige site?

Als je website onvoldoende hoog scoort in Google, dan moeten we de oorzaak zoeken bij een combinatie van factoren. Met een uitgebreide internetaudit van je bestaande site, analyseren wij je website vanuit verschillende invalshoeken. Eén van de hoofddoelstellingen van deze audit is het opsporen van knelpunten op vlak van Google en het uitwerken van gerichte verbeteracties.

Meer over onze internetaudits

Hoe hoger scoren?

Geoptimaliseerde landingspagina’s

Met SEO-geoptimaliseerde landingspagina’s creëren we bijkomende toegangspoorten naar je bestaande website. Elke landingspagina bevat een tekst die volledig opgebouwd is rond één relevant trefwoord of een combinatie van trefwoorden. De pagina staat wel op je site, maar is niet zichtbaar binnen de bestaande menustructuur. Dankzij de SEO-optimalisatie scoren deze pagina’s vaak bijzonder hoog in Google, waardoor ze extra bezoekers naar je site lokken.

Meer over SEO-geoptimaliseerde landingspagina’s

Een succesvolle blog opbouwen

Via een succesvolle blog verhogen we de aantrekkingskracht van je site en zorgen we ervoor dat jouw site op hoge posities wordt teruggevonden in Google. Op een frequente basis posten wij een boeiend blogbericht dat je doelgroepen en potentiële klanten aanspreekt. In deze teksten verwerken we op een natuurlijke manier trefwoorden die relevant zijn voor jouw producten of diensten.

Meer over het opbouwen van een blog

Schrijven van webteksten

Goed gestructureerde, zoekmachinevriendelijke webteksten overtuigen je bezoekers én laten je website hoog scoren in Google. Onze seo-copywriter schrijft of herschrijft jouw bestaande teksten zodat ze beter worden teruggevonden in Google én meer overtuigingskracht hebben. Daarbij onderzoeken we eerst welke trefwoorden jouw potentiële klanten gebruiken. Bovendien voorzien wij de teksten van alle nodige metadata zodat ook hier geen kansen onbenut blijven.

Meer over het schrijven van webteksten

Extra visibiliteit via sociale media

Google hecht bij het bepalen van de rankings veel belang aan sociale media. Websites die links krijgen vanuit sociale media zoals Facebook, LinkedIN, Pinterest, Google+ hebben een serieus streepje voor. Naast hun rechtstreeks overtuigende kracht bieden sociale media dus ook uitgebreide mogelijkheden om je ranking in Google op te krikken.

Meer over onze mogelijkheden voor sociale media

Instant succes met online advertenties

Op een natuurlijke manier in de ranglijsten van Google stijgen voor relevante trefwoorden of trefwoordencombinaties vraagt de nodige tijd. Zeker als er harde concurrentie heerst voor deze trefwoorden. Met het adverteren in Google (SEA) kies je voor een doeltreffende instant oplossing, zelfs voor de meest moeilijke zoektermen.

Meer over adverteren in Google

Online video: zeg het met beelden

Hoewel Google websites voorlopig nog rangschikt op basis van geschreven woord beïnvloeden ook online video’s je ranking positief. Door het plaatsen van video’s op online videoplatforms en sociale media én door het meegeven van extra meta-informatie, krijgt je website een bijkomend zetje. Des te meer succes jouw video vergaart, des te groter de invloed op je ranking in Google.

Meer over de mogelijkheden van online video

Droom je van een hogere ranking voor jouw website in Google? Contacteer ons.