Een krachtige identiteit
Dit marketingplan uitrollen kon natuurlijk niet zonder centrale hub. Daarom werd eerst voorzien in een uitmuntende website die de unieke identiteit van Heritage Buildings weerspiegelt.
Uitdaging: In een wereld waarin mensen zich veelal digitaal laten inspireren is het kunst goed teruggevonden te worden. Mee zijn met de laatste trends werd steeds meer noodzakelijk en een evolutie van offline naar online was een absolute must. The Online Nut Company werd ingeschakeld om de klus te klaren.
Starten deden we bij de basis. Tijdens een diepgaande doelgroepenanalyse werd het klantenbestand van Heritage Buildings grondig onder de loep genomen. Hierbij kwamen verrassende inzichten over hun klantenprofiel aan het licht. Met die inzichten konden we verder aan de slag en creëerden we een gestructureerd en doelgericht marketingplan.
Dit marketingplan uitrollen kon natuurlijk niet zonder centrale hub. Daarom werd eerst voorzien in een uitmuntende website die de unieke identiteit van Heritage Buildings weerspiegelt.
Om de vindbaarheid in zoekmachines, zoals Google, te verbeteren, vullen we de website regelmatig aan met nieuwe blogberichten en SEO-landingspagina’s. Verder maken we ook intensief gebruik van Google AdWords.
Geen klanten zonder open deur. Daarom creëren we voortdurend nieuwe toegangspoorten naar de website, steeds met de beoogde doelgroep in het achterhoofd. Door in te spelen op de behoeften van potentiële klanten en net die informatie te bieden waarnaar zij op zoek zijn, wordt doelgericht gecommuniceerd en een belangrijke vertrouwensband gesmeed.
Om meer naamsbekendheid te creëren en de unieke identiteit van Heritage Buildings naar buiten te brengen, vormen sociale media de ideale tools. Met Facebook-advertenties bereiken we bovendien doelgericht potentiële klanten.
Nee, wij bijten niet. Enkel in onze projecten 😉