Of kopen je potentiële klanten nog steeds online?
Of kopen je potentiële klanten nog steeds online?
Het mee bepalen en uitdragen van je unieke smoel is precies waar TONC sterk in is. Wanneer je als eigenaar weet waarom je doet wat je doet, is het gemakkelijker om een zinvolle werkomgeving te creëren voor je personeel. Vanuit dit inzicht kan je mensen aan je binden en hen spontaan mee laten bouwen aan je verhaal.
Als je (potentiële) klanten over de vloer hebt, doorlopen ze tijdens hun winkel- of showroombezoek 4 cruciale fases die wij bij TONC in een eigen model hebben gegoten: “GIPA”.
De G staat voor groeten, de I voor inventariseren, de P voor presenteren en de A voor afronden en afscheid nemen.
Als je in elk van deze fases uitblinkt in gastvrijheid, levert dit zowel de klant als jou en je medewerkers een goed gevoel en vaak ook klinkende munt op.
Alhoewel dit laatste zeker niet de insteek van je gastvrije houding mag zijn. Je wil namelijk dat klanten kopen in plaats van dat jij hen iets verkoopt.
Authenticiteit is hierbij zeer belangrijk. Klanten voelen het als je intenties niet oprecht zijn. Gastvrijheid gaat dus niet om het opvoeren van een kunstje. Het gaat om een ware levenskunst waarin je je steeds verder kan bekwamen.
en de kloof met collega-ondernemers vergroten?
Maak dan een afspraak en ontdek wat de wondere wereld van gastvrijheid voor jou kan betekenen.
“Professionele voorbereiding en aanpak. Heel uitgebreide en duidelijke adviezen. TONC is een degelijke partner die mogelijkheden biedt voor de toekomst.”
“Als we de komende jaren omzetgroei willen realiseren, dan zullen wij nog lang met TONC in business zijn.”
“We krijgen veel meer contacten binnen via de website en mensen stellen meer vragen. Door dit succesverhaal zouden we graag met TONC willen blijven samenwerken.”