Ons verhaal

Ontdek het verhaal achter The Online Nut Company

Met een duidelijke blik op de toekomst en de innerlijke drive om KMO’s echt vooruit te helpen. Met die ambitie startte Charlotte Cools in 2011 haar eigen bedrijf in online marketing. The Online Nut Company was geboren!

De klant centraal

Binnen The Online Nut Company telt de klant. Alles staat ten dienste van diens beoogde bedrijfsgroei en een hogere rendabiliteit. Helpt iets de klant vooruit? Dan gaan we er voor!

Lees hier hoe wij het aanpakken

Inzetten op groei

The Online Nut Company wil de komende jaren absoluut verder groeien, maar niet uitsluitend in omvang en omzet. Groeien in expertise, passie én kwaliteit is minstens even belangrijk. Bovendien mag deze groei niet ten koste gaan van de persoonlijke betrokkenheid bij elke klant, iets waar wij zeer sterk op toezien.

De beste experts in huis

Een bedrijf dat vandaag niet investeert in online marketing, mist de boot én speelt zelfs met zijn toekomst. Hedendaagse consumenten – en dat geldt ook voor b2b – leggen het grootste deel van het verkoopstraject af op het internet.

Hoe je bedrijf zich vandaag profileert op internet, bepaalt grotendeels je mogelijkheden om te groeien. The Online Nut Company ontwikkelde zich tot een totaalpartner om klanten van A tot Z te begeleiden in hun digitale groei.

Onze dienstverlening steunt op drie pijlers: internetstrategieën, websites én content marketing. Om te slagen in deze missie, halen wij de beste experts in huis.