Tijdens deze gratis videocall ontdek je hoe jouw winkel of showroom scoort op gastvrijheid en krijg je persoonlijke tips om je klantbeleving te verbeteren.
> Ontvang direct toepasbare adviezen op basis van jouw situatie.
> Bespreek je uitdagingen en krijg inzichten van een expert.
> Na het gesprek ontvang je de Gastvrijheidstoolkit met praktische tools.
Tijdens deze gratis videocall ontdek je hoe jouw winkel of showroom scoort op gastvrijheid en krijg je persoonlijke tips om je klantbeleving te verbeteren.
> Ontvang direct toepasbare adviezen op basis van jouw situatie.
> Bespreek je uitdagingen en krijg inzichten van een expert.
> Na het gesprek ontvang je de Gastvrijheidstoolkit met praktische tools.
TONC helpt retailers en showroomeigenaren om hun klantbeleving te transformeren door middel van gastvrijheid, consistente communicatie en een unieke winkelomgeving. Wij geloven dat een toekomstbestendige winkel draait om méér dan producten – het gaat om hoe je klanten zich voelen en hoe ze worden behandeld.
Charlotte Cools, oprichter van TONC en auteur van Uitblinken met je winkel of showroom, is expert in retailgastvrijheid. Met jarenlange ervaring in de sector helpt ze bedrijven om een klantgerichte mindset te ontwikkelen en gastvrijheid in te zetten als concurrentievoordeel.