Heeft jouw zaak al een unieke smoel?

Of kopen je potentiële klanten nog steeds online?

Wat is de bestaansreden van je zaak?

Het mee bepalen en uitdragen van je unieke smoel is precies waar TONC sterk in is. Wanneer je als eigenaar weet waarom je doet wat je doet, is het gemakkelijker om een zinvolle werkomgeving te creëren voor je personeel. Vanuit dit inzicht kan je mensen aan je binden en hen spontaan mee laten bouwen aan je verhaal. 

Vanuit een eigen identiteit naar een unieke winkelbeleving

Eens je je unieke smoel hebt ontdekt, bestaat de volgende stap erin om deze tastbaar of voelbaar te maken in je winkelinrichting en klantencontact. Wij helpen je graag op weg.

Bepaal je identiteit/unieke smoel

Wat maakt je zaak uniek, hoe onderscheidt je aanpak zich? Wij helpen jou om die bestaansreden te vinden.

Je identiteit vertalen

Je klanten vinden je aanpak terug in je winkelbeleving. Je unieke smoel vertaal je in je (product)aanbod, je winkelinrichting, je service en in je communicatie.

Je personeel opleiden

Zodra je personeel weet waar je winkel voor staat, ga je ze opleiden. Zo worden ze vertrouwd met je unieke smoel en aanpak en worden ze echte gastheren/-vrouwen voor je klanten.

Terugkerende klanten

Wie mensen op een goede manier kan helpen, haalt daar zelf veel voldoening uit. En een klant die goed geholpen werd? Die komt terug of vertelt het verder aan anderen.

Waarom kiezen voor TONC?

  • Meer bezoekers
  • Meer kopers
  • Hogere bonwaarde
  • Diepgaande digitale en fysieke expertise
  • 30+ jaar succesvolle retailondersteuning
  • Gegarandeerde omzetstijging

Wil jij je situatie in kaart laten brengen?

Wat zit er in een klantbelevingsscan?

  • Analyse online en offline communicatie
  • Inrichting, indeling en structuur van je zaak
  • Eerste indrukken van je verkoopmedewerkers

Onze klanten aan het woord

“Professionele voorbereiding en aanpak. Heel uitgebreide en duidelijke adviezen. TONC is een degelijke partner die mogelijkheden biedt voor de toekomst.”

“Als we de komende jaren omzetgroei willen realiseren, dan zullen wij nog lang met TONC in business zijn.”

“We krijgen veel meer contacten binnen via de website en mensen stellen meer vragen. Door dit succesverhaal zouden we graag met TONC willen blijven samenwerken.”