Charlotte doet een boekje open over

‘Hoe overleven in de jungle van online marketing?’
Meer info

In de jungle is er maar 1 ding van tel:

ben jij een heerlijk maal aan het eten of word jij gegeten? Als we er zo over nadenken, worstelt de bedrijfswereld eigenlijk met dezelfde vraag: is mijn bedrijf future proof of staat er een vervaldatum op mijn onderneming? Of erger nog: is mijn bedrijf misschien al “over zijn top”? Mogelijk mis je de kennis over de mogelijkheden en draagkracht van online marketing om meer en betere business aan te trekken.  Tijdens een boeiende infosessie vertelt Charlotte je graag meer over de impact van online marketing in een veranderende wereld.

Volgende punten komen aan bod:

Over de “why” van online marketing:

Internet changed the world

Sales is onderhevig aan verandering

Online marketing takes the lead

Over de “how” van online marketing:

De klant centraal

Hoe ontstaan ambassadeurs?

Meten is weten

Praktische info samengevat

Datum: donderdag 27 juni

Aanvang: 19u

Voorzien einde: 20u00 – netwerk moment achteraf

Locatie: The Online Nut Company – Toekomstlaan 7 – Herentals

Aantal personen: maximum 25 personen

Elke deelnemer krijgt de survivalgids gratis mee naar huis

Charles Darwin wist het destijds al:

“Het is niet de sterkste van een soort die overleeft, ook niet de intelligentste. Wel degene die zich het beste aan veranderingen kan aanpassen.”

Over de auteur

Charlotte Cools – zaakvoerder van The Online Nut CompanyCharlotte richtte 8,5 jaar geleden The Online Nut Company op met een belofte aan zichzelf en aan al haar toekomstige klanten: vanuit een oprechte betrokkenheid naar de klant online marketing deskundig en succesvol inzetten. Met The Online Nut Company helpen Charlotte en haar team bedrijven vandaag aan leads, klanten en ambassadeurs. Tal van bedrijven genereren vandaag meer én betere business dankzij een samenwerking die zich onderscheidt door voor de klant steeds de beste oplossing te willen realiseren.

De kennis die Charlotte doorheen de jaren opbouwde, deelt zij graag met andere ondernemers. Zo is ze trainer bij VOKA en helpt ze ondernemers met on- en offline marketingstrategieën die hun business doen groeien.