Het werd al snel duidelijk dat Droomcomfort zich kon onderscheiden door te focussen op helend slaapadvies en slaapoplossingen op maat.
We besloten hun expertise tastbaarder te maken in hun communicatie. In samenwerking met een orthopedisch chirurg werd een e-book uitgewerkt en werden infoavonden georganiseerd voor de klanten. Ook hun verhaal en aanpak brachten we visueel tot leven in de showroom.
Om het onderscheid tussen de productgroepen te verduidelijken voor de consument kozen we voor een gestructureerde communicatie in de showroom en op sociale media. Daarbij wordt met kleuren gewerkt op verschillende communicatieniveaus.
We bouwden de showroom om tot een belevingscenter, waarbij we de verschillende productgroepen afbakenden d.m.v. nieuwe structuren en infoborden. Het logo op de gevel kreeg een facelift zodat de visibiliteit zowel overdag als ’s nachts verbeterd is.
Tenslotte kozen we in de communicatiemix voor meer ‘online’ communicatie, met focus op sociale media en een vernieuwde website. Door informatie rond de productgroepen en hun expertise op digitale kanalen te plaatsen, kan de klant deze makkelijker up-to-date houden, de respons meteen meten en (zo nodig) bijsturen.