Blog

Kom meer te weten over online marketing. Onze specialisten delen hun tips en advies over o.a. SEO, Google Ads, Social Media, Content Marketing.

De 3 fundamenten van een overlevingsstrategie in een Corona-tijdperk
Door An In Strategie

De 3 fundamenten van een overlevingsstrategie in een Corona-tijdperk

Ondernemen was altijd al spannend, maar wanneer er een pandemie uitbreekt en het volledige land stillegt, hoe krabbel je dan recht na die mokerslag? Bij vele ondernemers komt de overlevingsdrang naar boven. Hoe je die kanaliseert zal een belangrijke factor zijn in jouw kansen om een solide bedrijf te hebben wanneer Corona has left the building.

Wat is social proof en waarom gebruiken je concurrenten dit om hun verkoop te stimuleren?
Door Jonas In Advertising, Content Marketing, SEO, Social Media

Wat is social proof en waarom gebruiken je concurrenten dit om hun verkoop te stimuleren?

92% van ons vertrouwt het oordeel van anderen, 70% zelfs dat van onbekenden. Dit toont duidelijk de kracht van social proof aan. Maar wat is social proof nu juist, en hoe zet je dit in in je marketing om meer verkoop te genereren? Ontdek hier enkele praktische toepassingen!

Onderwerpregels die je doen klikken. Succesvolle e-mailmarketing met enkele simpele tips.
Door Tom In Email Marketing

Onderwerpregels die je doen klikken. Succesvolle e-mailmarketing met enkele simpele tips.

De meeste mensen scannen ’s morgens hun e-mails op hun smartphone. Daar beslissen ze al welke berichten ze zullen openen of lezen en welke niet. Het enige wat de ontvangers dan al weten over de e-mail is de onderwerpregel en de afzender. Een vertrouwde e-mailafzender is een interessant onderwerp om een andere keer aan te snijden. Hier focussen we op het onderwerp, want dat zijn uiteraard de meest belangrijke woorden van je e-mailbericht.

De succesformule van cold calling – interview met Tasso Limneos
Door Charlotte In MarkeTONC Academy, Sales

De succesformule van cold calling – interview met Tasso Limneos

Bij je potentiële klant op de stoel geraken: het cruciale onderdeel van prospectie. Maar hoe pak je dat efficiënt aan? Plan je jouw afspraken best zelf in of besteed je dat beter uit? En waarom moet je een onderscheid maken tussen field sales en inside sales?

Hoe ambassadeurs je bedrijf doen groeien – interview met Rik Lagey
Door Charlotte In Branding, MarkeTONC Academy, Strategie

Hoe ambassadeurs je bedrijf doen groeien – interview met Rik Lagey

Advocacy marketing, het inschakelen van je medewerkers of klanten als ambassadeurs van je merk, wint meer en meer aan terrein in de marketingwereld. Logisch ook, want deze strategie levert je bedrijf heel wat voordelen op. Hoe zit advocacy juist in elkaar? Hoe begin je eraan? En wat levert het concreet op?

Starten met advertentieaanpassers op locatie in Google Ads: hoe en waarom opzetten?
Door Jef In Advertising

Starten met advertentieaanpassers op locatie in Google Ads: hoe en waarom opzetten?

Advertentieaanpassers (of ad customizers) doen wat hun naam doet vermoeden: ze passen je advertentietekst aan. Die aanpassing gebeurt automatisch en kan door verschillende factoren worden gestuurd: de gebruikte zoekterm, het type apparaat waarop gezocht wordt, de locatie van de gebruiker of het tijdstip (datum, uur of dag). In dit artikel gaan we specifiek in op de advertentieaanpassers gestuurd door de locatie waarop de zoeker zich bevindt. Waarom zijn ze zo effectief? Voor wie zijn ze interessant? Aan de hand van een eenvoudig maar effectief voorbeeld gidsen we jou stap voor stap in hoe je ze kan opzetten.

1 2 3 4 5 6 7 8