Blog

Kom meer te weten over online marketing. Onze specialisten delen hun tips en advies over o.a. SEO, Google Ads, Social Media, Content Marketing.

Verras je (potentiële) klant met een KILLER e-mail
Door Tom In Email Marketing

Verras je (potentiële) klant met een KILLER e-mail

E-mailmarketing wint de laatste jaren enorm aan impact. Tegenwoordig zetten veel bedrijven e-mailmarketing in om hun klanten op de hoogte te houden van hun activiteiten. Maar de meerderheid van die bedrijven doet dat op een ondoordachte en ineffectieve manier. Zo gebruikt bijvoorbeeld 70 procent van alle merken GEEN personalisatie in hun e-mailmarketing strategies – terwijl resultaten het tegendeel bewijzen.

5 tips om zoveel mogelijk uit een beperkt Google Ads budget te halen
Door Jef In Advertising

5 tips om zoveel mogelijk uit een beperkt Google Ads budget te halen

Tenzij je Zalando of Bol heet, heeft jouw bedrijf wellicht geen onuitputtelijk budget. Helaas zijn er limieten. Gelukkig hoeft dat niet te betekenen dat je helemaal niets uit Google Search Ads kan halen. Wel moet je met een beperkt budget doordacht aan de slag. Wij geven enkele tips om je mediabudget in te zetten aan […]

Inbound marketing tovert vreemden om tot vrienden
Door Charlotte In Content Marketing

Inbound marketing tovert vreemden om tot vrienden

Wat doet inbound marketing precies? Inbound marketing maakt van vreemden vrienden. Die vrienden worden klanten en uiteindelijk ambassadeurs en evangelisten. Zo eenvoudig is het. Het enige wat je hoeft te doen is het vertrouwen van die vreemden te winnen. Dat doe je gemakkelijk via inbound marketing. Je kan hen bijvoorbeeld waardevolle zaken aanbieden die ze gratis […]

6 tips voor een sterk communicatieplan
Door An In Strategie

6 tips voor een sterk communicatieplan

Daarnaast krijgen je boodschappen een hogere kwaliteit en betere resultaten. Want je denkt beter na over je berichten en wordt kritischer. Zo haal je dus niet alleen de druk eraf, maar je verbetert ook de kwaliteit van je marketingstrategie. Doelgericht blijven communiceren   De rode draad in het opstellen van je communicatieplan? Hou altijd je doel voor […]

On- en offline marketing: is dat een apart verhaal?
Door An In Strategie

On- en offline marketing: is dat een apart verhaal?

Online marketing is niet meer weg te denken uit de wereld van vandaag. Dat is voor een groot deel terecht, maar er schuilt ook gevaar in. Want steeds meer bedrijven verliezen offline marketing uit het oog. En dat is jammer, want door on- en offline marketing slim te combineren, krijg je het hoogste rendement.   De voordelen van […]

Online marketing vuurt je groei en expansie aan
Door Charlotte In Strategie

Online marketing vuurt je groei en expansie aan

Wat maakt online marketing zo belangrijk? Simpel, online marketing is de motor van je bedrijf, je verdere groei en expansie. Je online marketing strategie moet dan ook zeer doordacht en goed voorbereid worden. Met een goede voorbereiding verhoog je je succesratio met maar liefst met vijftig procent. Tachtig procent van alle aankopen, ongeacht of die in een […]

1 2 3 4 5