Til de gastvrijheid van jouw winkel of showroom naar een hoger niveau!

Maak van jouw team échte gastvrijheidsexperts met de TONC Gastvrijheidsworkshop. In deze interactieve training leren jij en je team hoe jullie een uitzonderlijke klantbeleving creëren – en dat op een manier die direct resultaat oplevert.

Wat kan je verwachten?

  • Training op maat – afgestemd op jouw sector en team.
  • Hands-on oefeningen – praktische cases en rollenspellen.
  • Direct toepasbare technieken – verbeteringen die je meteen merkt in klantinteracties.
> Prijs: vanaf €2625.
> Duur: in overleg, afhankelijk van jouw wensen.
> Locatie: Bij jou in je winkel of showroom of een externe trainingsruimte.
Ontvang persoonlijke begeleiding van onze gastvrijheidsexpert, Charlotte Cools, en transformeer jouw team in klantgerichte toppers!

Vraag jouw Gastvrijheidsworkshop aan

Vul het formulier in en Charlotte Cools neemt persoonlijk contact met je op om een afspraak in te plannen.
Een genomen tijdens een gastvrijheidsworkshop. De deelnemers genereren ideeën om de klantbeleving te verbeteren.
Heeft jouw bedrijf een showroom of winkel?
privacy*
Tips
Nieuwsbrief

Contactformulier

Heeft jouw bedrijf een showroom of winkel?
privacy*
Tips

Wat zeggen anderen over de workshop?

Mathieu Hory, commercieel directeur MPA:
"We mogen zeggen dat wij hier samen aan een MPA 2.0 aan het werken zijn. Een MPA die nog betere service verleent aan zijn klanten en klanten en collega’s nog beter begrijpt."
Over Tonc 1

Over TONC

TONC helpt retailers en showroomeigenaren om hun klantbeleving te transformeren door middel van gastvrijheid, consistente communicatie en een unieke winkelomgeving. Wij geloven dat een toekomstbestendige winkel draait om méér dan producten – het gaat om hoe je klanten zich voelen en hoe ze worden behandeld.

Over Charlotte

Charlotte Cools, oprichter van TONC en auteur van Uitblinken met je winkel of showroom, is expert in retailgastvrijheid. Met jarenlange ervaring in de sector helpt ze bedrijven om een klantgerichte mindset te ontwikkelen en gastvrijheid in te zetten als concurrentievoordeel.

Over Tonc 3

Hoe wij helpen

  • Trainingen en workshops voor winkelteams over gastvrijheid.
  • Advies over winkelinrichting en klantbeleving.
  • Strategische begeleiding op maat.
  • Krachtige communicatie.